Infolinia
22 788 10 44

do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
Gwarancja
 
 
 
Produkty KENWEI sprzedawane przez naszą firmę objęte są gwarancją typu DOOR-2-DOOR.
Wysyłka i naprawa na koszt serwisu.

 

 

Jak należy postępować z uszkodzonym urządzeniem?

1. Dostarczyć uszkodzone urządzenie do siedziby naszej firmy, która zajmie się całą procedurą reklamacyjną.

2. Lub wysłać bezpośrednio do serwisu uszkodzone urządzenie wraz z niezbędnymi dokumentami.

Urządzenie należy wysłać firmą kurierską GLS na adres:

ELFON Sp. z o.o.
30-727 Kraków
ul. Pana Tadeusza 4
SERWIS


W celu zamówienia kuriera po odbiór przesyłki należy na adres e-mail: biuro@herz.waw.pl wysłać informację o odbiorze reklamacji z podaniem danych adresowych odbioru przesyłki i numeru telefonu kontaktowego dla Kuriera.

 

Do przesyłki należy dołączyć niezbędne dokumenty:

a. dowód zakupu uszkodzonego urządzenia
b. poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną
c. wypełnione zgłoszenie reklamacyjne

 

Gwarancja door2door dotyczy tylko i wyłącznie produktów z nazwą i logo firmy KENWEI.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl