

Wysyłka i naprawa na koszt serwisu.
Jak należy postępować z uszkodzonym urządzeniem?
1. Dostarczyć uszkodzone urządzenie do siedziby naszej firmy, która zajmie się całą procedurą reklamacyjną.
2. Lub wysłać bezpośrednio do serwisu uszkodzone urządzenie wraz z niezbędnymi dokumentami.
Urządzenie należy wysłać firmą kurierską GLS na adres:
ELFON Sp. z o.o.
30-727 Kraków
ul. Pana Tadeusza 4
SERWIS
W celu zamówienia kuriera po odbiór przesyłki należy na adres e-mail: biuro@herz.waw.pl wysłać informację o odbiorze reklamacji z podaniem danych adresowych odbioru przesyłki i numeru telefonu kontaktowego dla Kuriera.
Do przesyłki należy dołączyć niezbędne dokumenty:
a. dowód zakupu uszkodzonego urządzenia
b. poprawnie wypełnioną kartę gwarancyjną
c. wypełnione zgłoszenie reklamacyjne
Gwarancja door2door dotyczy tylko i wyłącznie produktów z nazwą i logo firmy KENWEI.